Hana Malurová: Do soutěže jsem nevstupovala s vidinou budoucího vítězství

Hana Malurová: Do soutěže jsem nevstupovala s vidinou budoucího vítězství

Proč jste se přihlásila do soutěže Lady Business?
Do této soutěže mne nominoval náš dlouholetý obchodní partner. Přemýšlela jsem, zda tuto nominaci přijmout. Považuji svou firmu za příklad úspěšné malé české IT společnosti a takových jistě působí v České republice nemálo.
Nakonec jsem se rozhodla nominaci přijmout a soutěže se účastnit, abych mohla prezentovat dlouholeté úsilí nejen mé, ale všech mých kolegyň a kolegů. V praxi jsem si totiž vyzkoušela, že nejcennějším kapitálem firmy jsou dobří spolupracovníci.

Co Vám soutěž Lady Business přinesla? Jak Vám změnila život, kariéru? Díky účasti v soutěži jsem měla možnost poznat příběhy ostatních žen podnikatelek. Každý příběh je jiný, ale všechny spojuje nápad, energie, zapálení, pracovní nasazení a ohromná výdrž. Cenným příspěvkem byla vzájemná výměna zkušeností a potvrzení, že nás všechny ohromně brzdí nadměrná byrokracie a nedůvěra státu vůči podnikatelům.

Je něco, co Vám soutěž vzala?
Bohužel jsem se setkala i s negativními reakcemi, které zpochybňovaly úspěch firem, které soutěžily. Člověk pak ztrácí radost z podnikání a přemýšlí, zda má cenu prezentovat výsledky dlouhodobé práce celého týmu. Naštěstí pozitivních reakcí a gratulací bylo mnohem více.

Přihlásila byste se do soutěže znovu?
Myslím si, že jedné soutěže se má zejména vítězná firma účastnit pouze jedenkrát. Ale určitě mohu účast doporučit všem ženám, které v našem kraji podnikají.

Je něco, co byste teď udělala jinak, kdybyste znovu soutěžila?
S největší pravděpodobností bych nic nezměnila. Nevstupovala jsem do soutěže Lady Business s vidinou budoucího vítězství. Cílem byla prezentace výsledků mé společnosti, pracovního prostředí, firemní kultury, zkušeností a mého pohledu na podnikání. Vítězství pak bylo cenným bonusem.

Změnila Vám nějak soutěž pohled samu na sebe nebo na to, co děláte a jak to děláte? Dodala Vám například odvahy, pocitu zadostiučinění nebo pocitu, že všechno to, co děláte, má smysl (či jiný pocit)?
Účast v soutěži a má příprava na ni byly okamžikem, kdy jsem se mohla na chvíli zastavit, zhodnotit dosavadní výsledky (dnes již v oboru působím déle než 25 let) a přemýšlet o budoucím směřování malé české IT firmy. Potěšilo mne, že má dvě základní motta, kterými se téměř dvě desetiletí řídím, firemní „Úspěšná firma trendy vytváří, ne je pouze sleduje“ a osobní „Ve vlastní firmě jsem náročná k sobě i k ostatním“, vedou k dlouhodobě fungující společnosti, která má stabilní pracovní tým a pestrou paletu spokojených zákazníků.

Kontakt

Moravskoslezské Investice a Development, a.s.

Na Jízdárně 7/1245
702 00 Ostrava

Kontaktní osoba

Anna Durajová
durajova@msid.cz
731 505 949

Chci se zeptat

× Nepodařilo se
× Probíhá odesílání. Prosím, čekejte.
× Podařilo se
Stránky jsou chráněny službou Google reCAPTCHA ochrana osobních údajů a smluvní podmínky.